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Mercredi 30 août 2017  
 
Mise à jour 1.8 gratuite - La résistance arrive !

Agents,

Depuis les événements se déroulant à la fin de l’histoire principale de The Division, nous avons combattu dans les souterrains et échappé à une tempête de neige dans Survie. Nous avons affronté des agents renégats dans la Dark Zone avec Baroud d’honneur et participé à l’Épidémie de la mise à jour 1.7. Mais alors que nous faisions tout cela, les factions - les Émeutiers, les Nettoyeurs, les Rikers et le Last Man Battalion - ne sont pas restés inactifs. Ils ont rassemblé leurs forces, et dans la mise à jour 1.8 : Résistance, ils reviennent pour se venger.

Avec la mise à jour 1.8, nous ajoutons gratuitement de nouvelles options passionnantes à The Division. Nous en discuterons plus en détails dans les semaines à venir et un nouveau Serveur de Test Public dédié à cette mise à jour sera prochainement disponible. Voici un aperçu de ce qui vous attend :



Les quais de West Side

Dans la mise à jour 1.8, nous agrandirons la carte de Manhattan avec une nouvelle zone jouable : les quais de West Side. Au milieu de cette zone se trouve l’Intrepid, le célèbre porte-avions. Les factions se sont rassemblés et la nouvelle zone vous permettre de prendre part à des activités inédites.

Résistance

Dans le mode de jeu Résistance, vous vous regroupez avec d’autres agents pour affronter des vagues de plus en plus importantes d’ennemis pour tenter d’endiguer l’afflux des factions à présent alliées.

Escarmouche

Avec la mise à jour 1.8, nous ajoutons également un nouveau mode JcJ, dans lequel vous combattez d’autres agents au cours d’intenses matchs à mort à 4 contre 4. Les matchs se déroulent dans de nouvelles arènes conçues spécialement pour ce mode de jeu.

Nous espérons que vous attendez l’arrivée de la mise à jour 1.8 avec autant d’impatience que nous. Nous vous communiquerons prochainement beaucoup d’autres informations sur les ajouts de cette nouvelle version mais d'ici là, à bientôt à Manhattan !

- L’équipe de développement de The Division -

 


Jeudi 24 août 2017  
 
État du Jeu - 24 août 2017

Agents, voici une transmission de l’État du Jeu :

Lors du dernier État du Jeu, les développeurs de la communauté Yannick Banchereau et Hamish Bode ont parlé des classements d’Événements Mondiaux, des masques et des mises à jour de maintenance.

Cette semaine, Yannick était de nouveau accompagné de Hamish pour parler du système de niveau des classements d’Événements Mondiaux, accordant rétroactivement des masques en récompense, ainsi que des améliorations à venir pour les Événements Mondiaux.

Si vous avez manqué le stream, regardez la VoD ci-dessous. Si vous êtes en déplacement, ne vous en faites pas ! Nous avons pensé à vous, écoutez le récapitulatif du Podcast.



Aujourd'hui

Nous avons vu de nombreuses réclamations de la communauté en ce qui concerne les classements d’Événements Mondiaux et les récompenses de masques qui les accompagnent. Nous avons effectivement constaté des problèmes dont nous sommes à l’origine dans le système de classement. À cause d'une mauvaise communication interne, les pourcentages de récompenses communiqués n’étaient pas les bons. Le système fonctionnait comme prévu, mais pas de la façon dont nous l’avions annoncé à la communauté. La cause en est la présence d’un système de grade complémentaire caché.

À cause de cette erreur de communication, nous avons décidé de monter les données de tous les joueurs dans le top 85% des classements et d’octroyer rétroactivement les masques manquants manuellement. Ce processus n’est pas instantané et prendra quelques jours. Nous vous donnerons prochainement plus d’infos à ce sujet.

Les critères que nous utiliserons pour les cadeaux de masques sont :

Niveau 1

Classé dans le top 85% à 31% de la communauté
    1 Masque

Niveau 2

Classé dans le top 30% à 11% de la communauté
    2 Masques

Niveau 3

Classé dans le top 10% à 1% de la communauté
    3 Masques

De plus, nous sommes d’accord avec la communauté qui trouve que le système de niveau actuel n’est pas optionnel et pourrait être amélioré. Nous concentrerons nos efforts sur l’amélioration de ce système lors des prochains Événements Mondiaux, et le prochain n’utilisera pas le même système. Aucune décision définitive n’a encore été prise sur la forme que prendront ces changements.

Le matériel classé est maintenant disponible dans le butin général depuis la fin de l’événement Épidémie, avec des taux de largage de 1% dans les caches et 3% de la part des boss nommés dans le monde ouvert et la Dark Zone.

Prochainement

Le prochain Événement Mondial sera Assaut, dont le thème sera la distance qui vous sépare de l’ennemi. Assaut était le 2e ÉM testé sur le STP. Certains d’entre vous ont donc déjà eu un aperçu de ce qui vous attend ! Assaut commencera avant la sortie de la mise à jour 1.8, mais nous devons nous assurer que les systèmes de récompenses mentionnés plus haut sont en place avant de les mettre à disposition.

Enfin, les recherches sur la latence se poursuivent et nous avons fait de grands progrès, mais le travail continue et nous n’avons pour le moment pas d'informations concrètes à vous communiquer. Restez avec nous pour de nouveaux streams sur le développement de ces sujets 

Comme toujours, n'hésitez pas à nous rejoindre sur les forums officiels ou sur le Reddit de la communauté si vous voulez discuter de tout ce qui touche de près ou de loin à The Division. 

À la prochaine, 

L'équipe de développement de The Division

 


Jeudi 17 août 2017  
 
État du Jeu - 17 août 2017

Agents, voici une communication de l’État du Jeu :

Lors du dernier État du Jeu, les développeurs de la communauté Yannick Banchereau et Hamish Bode ont confirmé la date de lancement de la mise à jour 1.7. Ils ont parlé des Événements Mondiaux, des taux de largage du matériel classé et des recherches sur les problèmes de latence.

Cette semaine, Yannick et Hamish ont parlé des classements des Événements Mondiaux, des masques et des mises à jour de maintenance.

Si vous avez manqué le stream, consultez-le ci-dessous en VoD. Si vous êtes en déplacement, ne vous en faites pas ! Écoutez le récapitulatif avec notre Podcast.



Aujourd'hui

La maintenance hebdomadaire a permis d’apporter quelques corrections. L’acquisition des clés de chiffrement n’est plus buggée et les joueurs obtiennent désormais le bon nombre de jetons d’Événement Mondial en fonction du modificateur d’activité utilisé.

Les masques personnalisés sont liés aux classements des Événements Mondiaux, mais nous voulons clarifier comment le système fonctionne. À l’heure actuelle, le classement dépend du nombre total le plus élevé de jetons d’Événement Mondial obtenu par heure par un joueur. Se classer au Niveau 1 (le niveau le plus bas) octroie un masque, et cette section inclut le top 50%-16% des joueurs. Se classer au Niveau 2 octroie un autre masque en plus du masque de Niveau 1, pour le top 15%-6% des meilleurs joueurs. Enfin, le top 5%-1% des joueurs classés dans le Niveau 3 remporte les masques des Niveaux 1 et 2, ainsi qu’un troisième masque.

Les joueurs nous ont fait comprendre que lier les masques aux classements n’est pas la meilleure des stratégies. Lier les masques aux récompenses des Recommandations est une suggestion qui revient souvent, et nous étudions cette possibilité. Si vous avez d’autres idées concernant les récompenses de masques, n’hésitez pas les partager avec nous.

Lorsque le premier Événement Mondial sera terminé, le matériel classé sera disponible dans le butin général et sera largué avec le même niveau de rareté que les Exotiques. Ils seront inclus dans toutes les caches où les joueurs peuvent actuellement trouver des Exotiques, et ils seront ajoutés au monde ouvert et aux largages de butin des PNJ nommés de la Dark Zone.

La baisse de grade dans les classements d’Événements Mondiaux est un problème connu dont nous nous occuperons prochainement. De plus, nous sommes au courant du bug du sniper qui provoque un retard lors du tir de sniper à verrou.

N’oubliez pas que le premier Événement Mondial se termine mardi 22 août à 14h CEST. Aucune maintenance de serveur n’est requise, les sessions de jeu ne seront donc pas interrompues. En fonction de son succès, nous sommes prêts à activer des événements plus fréquemment et à organiser des week-ends d’Événement Mondial. La recherche sur les problèmes de latence se poursuit. N’oubliez pas que le dernier week-end Survie gratuit commence demain, foncez si vous n’êtes pas encore inscrit !

Comme toujours, n'hésitez pas à nous rejoindre sur les forums officiels ou sur le Reddit de la communauté si vous voulez discuter de tout ce qui touche de près ou de loin à The Division. 

À la prochaine, 

L'équipe de développement de The Division

 


Mercredi 16 août 2017  
 
Jouez gratuitement à Survie ! Du 18 au 20 août

Nous sommes ravis de vous annoncer que ce week-end, l’extension II: Survie sera disponible gratuitement sur PS4, Xbox One et PC !

Le week-end du DLC gratuit Survie durera du 18 août à 15h CEST au 20 août à 21h CEST..

Vivez une toute nouvelle façon de jouer : assommé par le froid, privé de tout équipement, et frappé par une tempête de neige, vous devez survivre dans la Dark Zone et réussir à vous en échapper. Trouver des vêtements chauds et de l’équipement de survie sera essentiel à votre réussite.

Mais l’environnement ne sera pas le seul danger... Si vous espérez aller jusqu’au bout, méfiez-vous des autres agents et des chasseurs mortels qui parcourent la zone.



Pour accéder à Survie, rendez-vous simplement au terminal de la base d’opérations dès que le week-end de DLC gratuit aura commencé et lancez la session.

Bonne chance !

 


Mardi 15 août 2017  
 
Nous sommes heureux de vous annoncer que la mise à jour 1.7 est maintenant disponible gratuitement !

Agents,

Nous sommes heureux de vous annoncer que la mise à jour 1.7 est maintenant disponible gratuitement pour tous les joueurs sur PC, PlayStation 4 et Xbox One. Regarder la bande-annonce de lancement ci-dessous !

Le premier Événement Mondial a commencé, ce qui vous donnera accès au nouveau et puissant matériel classé. Vous pouvez aussi commencer à collectionner les Recommandations et gagner des écussons - un nouvel objet de personnalisation qui vous permet de montrer vos exploits au monde entier !

L’Événement Mondial du mois s’appelle Épidémie. Vos ennemis sont infectés, ce qui signifie que vous devrez garder vos distances pour ne pas être affecté par le virus. Au cours de cet événement, les headshots seront vos amis et infligeront des dégâts supplémentaires à vos cibles.

Vous pouvez en découvrir plus sur la mise à jour en lisant nos blogs de développement..

À bientôt à Manhattan !

- L’équipe de développement de The Division -

 


Lundi 14 août 2017  
 
Update 1.7 - Patch Notes

New feature: Global Events

    Global Events are time-limited events that add special modifiers to the PvE parts of The Division.
    Taking part in a Global Event will award you Tokens that you can use to purchase Classified Gear caches (detailed below) and unique vanity items.
    The Global Event features a modifier that can be applied to existing content. Two extra modifiers can be enabled to increase the challenge and the rewards.
    Earn Global Event Tokens by playing the content and exchange them for Global Event Caches at the vendor.
    Rewards include

      Three Classified Gear Sets.
      Three different Weapon Skins.
      One vanity set.

    Global Event specific Commendations are available to challenge you even further.

New feature: Commendations & Patches

    Commendations introduce hundreds of challenges across several categories for agents to accomplish. Commendations cover all aspects and areas of the game, both for PvE and PvP.
    Unlocking achievements reward the player with Commendation Score. Your tallied score is displayed to other agents.
    Some special Commendations award a Patch, a brand new vanity item. These Patches are displayed on the agent’s arm, replacing the default Phoenix patch.

New feature: Face Masks

    Face Masks are new vanity items allowing players to further customize the look of their agent.
    Face Masks can be obtained during Global Events.

New feature: Face customization

    The Base of Operations now include a room with an interactive mirror that you can use to change your agent’s appearance. You can find the room by turning right straight after you have entered the Terminal from the Base of Operation stairs.

New feature: Encrypted Cache

    An Encrypted Cache is a loot container obtained from the Premium Vendor in the terminal. It requires a key to open.

      Encrypted Caches contain unique appearance items, emotes and skins.
      Cipher Keys are needed to open Encrypted Caches. These keys are created by collecting key fragments, which are available from normal gameplay. 10 key fragments are needed to create one Cipher Key. Keys can also be purchased from the Premium Vendor.

    Unique appearance items from the Encrypted Caches are organized in Collections that can be found in the Vanity tab. Once a Collection has been completed, the agent will receive a reward.

New feature: Classified Gear Sets

    Classified Gear Set pieces are unique gear set pieces for pre-existing gear sets and will feature 5 and 6-piece bonuses.
    Classified Gear Set pieces can initially only be received from participating in Global Events.

      After a Global Event has concluded, the Classified Gear pieces can be found during normal gameplay, but with lower drop rates than during Global Events.

    Classified Gear Set pieces have higher Primary Stat Range than normal Gear Set pieces.

      Primary Stat Range: 1274 – 1401

    Classified Gear Sets can receive two recalibrations.
    Three Classified Gear sets will be introduced for every Global Event while more will be made available with each new Global Event. These Classified Gear Sets are:

      Lone Star

        5 Piece:

          +50% Ammo Capacity
          +12% LMG Damage
          +12% Shotgun Damage

        6 Piece: Berserker

          When a weapon has 50% of its magazine remaining, there is a 75% chance to receive a bonus that activates when the final bullet is fired from the current magazine. Once activated, the magazine is instantly refilled, weapon damage is increased by 20%, fire rate is increased by 20%. The bonus is cancelled by reloading or exiting combat.

      Final Measure

        5 Piece:

          +15% Exotic Damage Resilience
          +15% Protection from Elites

        6 Piece: Improved Final Measure

          When a grenade is defused the player and all group members within 30 meters gain a buff based on the grenade type that was defused.
          -EMP/Shock: Skill power increased by 20% for 8 seconds.
          -HE/Incendiary: Weapon damage increased by 20% for 8 seconds
          -Flashbang/Tear Gas: Damage Mitigation increased by 20% for 8 seconds

      DeadEYE

        5 Piece:

          +40% Initial Bullet Stability
          +20% Marksman Rifle Critical Hit Damage

        6 Piece: Improved DeadEYE

          When zoomed, getting a headshot kill with Marksman rifles will increase critical hit damage by 20% every second to a maximum of 100% and will increase stability by 100%. Lasts for 10 seconds or until no longer zoomed.

Game changes

Gameplay

    Blueprints are now shared across all characters on a same account.
    Currencies are now shared across all characters on a same account.
    Crafting materials are now shared across all characters on a same account.
    After a Medkit cleanses a Status Effect, it will grant a temporary, three-second invulnerability to the cleansed Effect.
    Fixed a bug where players could get the On Fire status effect even though they had 100% burn resistance. Note that players can still take damage from certain fire attacks, such as Cleaner flamethrowers.
    Fixed a bug where players receiving a burn status effect right after throwing a grenade or throwable skill would disable the grenade or skill.
    Fixed a bug where players could run faster than they should by spamming the sprint button.
    Fixed gamepad maximum scope sensitivity being lower than intended. Maximum sensitivity is now the same as it was in 1.6.
    Fixed a bug where a player would skip downed state and jump directly to dead state if killed after having pressed “give up” briefly during a previous revive attempt.

Weapon Balance

    All weapons

      Added a hard cap on RPM for all weapons. It will no longer be possible to overcome the RPM limitation of a weapon, no matter what shooting method is used.

    SVD

      SVD recoil and spread have been retuned to be in line with the M1A.

    SASG

      Increased time to max accuracy when shouldering the weapon.
      Increased spread.

    Adjusted the RPM value shown in Burst Fire weapons’ UI to reflect their actual RPM instead of the RPM of the Burst alone. This change also results in an updated DPS value for said weapons. Note that this is a UI change only to better reflect the behavior of these weapons; their actual fire rate and damage have not changed.

Gear Sets

    D3-FNC: 3-Piece bonus changed from 30% Ballistic Shield Health to +10% Damage to Elite.
    DeadEYE: 4-Piece bonus now provides 50% Critical Hit Chance when out of cover, and 100% when in cover.
    Fixed a bug with Banshee where ammo would not refill correctly after going Rogue.

Exotics

    NinjaBike messenger bag

      Talent: NinjaBike messenger bag

        Slots in with any equipped Gear Set item to fulfill a requirement towards unlocking a Gear Sets bonus. Can unlock bonuses from multiple sets simultaneously. Cannot unlock Classified Gear Set bonuses.

    Pakhan

      Pakhan weapon talent will now only apply the bonus mag size on reload. This means that refills from Meticulous and Lone Star 6 piece will only fill the magazine to the base unbuffed amount.
      Fixed a bug where Pakhan’s talent could be staked if the reload animation was interrupted.

    Historian

      Kills with the Historian explosion will now trigger the Disciplined Talent.

Talents

    Stable talent will now increase stability by 10% instead of 35%. (this change is retroactive)
    The Coolheaded & Determined talents will now have an effect on cooldowns for all skills, including Signature Skills.
    Fixed a bug where Triage would be applied multiple times.
    Fixed a bug with Battle Buddy where the buff would apply twice if the player revived himself with a Support Station.
    Fixed a bug where Talented would proc when killing an enemy with a skill or grenade instead of the weapon itself.
    Fixed a bug where Strike Back would also reduce Medkits cooldown.

Loadouts

    Minor color tweaks has been made to make the Loadout UI more consistent.
    Fixed an issue where switching mods on a Loadout while having a full inventory could override the backpack capacity.
    Fixed an issue where a player cannot switch between two identical Loadouts using different mods while having a full backpack.
    Fixed a bug where certain audio clips would loop.

Skills

    Ballistic Shield

      Added a PvP modifier to damage applied to the shield. Player damage to other players’ shields will now be increased by 20% in PvP.
      Fixed a bug where the Ballistic Shield would not take damage from your own grenade or Sticky Bomb.
      Fixed an issue with Ballistic Shield Riot Shield buff, where the agent could get multiple buffs by performing certain actions.

    Pulse

      Fixed an issue where the Pulse icon would overlap other UI elements.

    Seeker Mine

      Explosion damage has been reduced from 900 to 600.
      Airbust Mod damage has been reduced from 300 to 120.
      Fixed a bug where the Seeker Mine with Cluster mod would sometimes be unable to detonate on a target if the target was on top of a cover.

    Sticky Bomb

      Fixed an issue where Sticky Bomb explosion would sometime only apply in a plane instead of a sphere, leading to no damage being applied to enemies at various height.
      EMP Sticky Bomb no longer staggers the enemy.

    Support Station

      Fixed a bug where if an agent revived by another skill while in a Support Station’s area of effect would cause the Support Station to despawn.
      Fixed a bug where an agent could not be revived by First Aid if they were being revived by a Support Station that was destroyed before the revive finished.
      Fixed a bug where the Support Station would remain in the agent’s hand after deploying it.
      Fixed a bug where an agent would sometimes not get revived if a group member used First Aid with the Defibrillator mod.
      Fixed a bug where an agent would get revived if the agent was in the process of self-reviving from a friendly Support Station but tried to cancel the action.
      Fixed a bug where the Support Station Master Mod heal would still apply if the player canceled his station right after it was destroyed.

    First Aid

      Fixed a bug where the First Aid Defibrillator revive would not be prioritized over other slower revives while they were in progress.
      Fixed a bug where the First Aid’s effect would be delayed while the projectile slowly descended to the ground.
      Fixed a bug with First Aid Defibrillator where a player equipped with a Vigorous chest rolling into the area would only receive the instant heal and not the heal over time.

    Mobile Cover

      Fixed a bug where the Mobile Cover could be knocked down by other agents and enemy NPCs even though they were under immobilizing status effects.
      Fixed a bug with Mobile Cover where an agent could be lifted above ground.
      Fixed the description of the Mobile Cover Countermeasures mod so that it now clearly states that shooting a target while being in cover on it will pulse the target for 5 seconds.
      Fixed an issue with the Mobile Cover Countermeasures mod where group members would not get the concealment when taking cover behind it.

    Other

      Fixed a bug where group member’s skill cooldowns would not be decreased when taking cover in an area affected by Smart Cover with the Recharger mod.
      Fixed a bug where attempting to use a skill immediately after entering the Dark Zone would result in the skill going into cooldown.
      Recovery Link can no longer be used while firing your weapon, similar to Survivor and Tactical Link.
      Fixed an issue with the Turret’s target prioritization.

Missions

    Fixed a bug in Napalm Production Site where an agent could defeat Joe Ferro inside his room before defeating his guards.
    Fixed a bug in Grand Central Station where the turrets were reactivated after player death.
    Fixed an issue where Hudson Refugee Camp became impossible to complete if the bosses are killed too quickly on Challenge Mode.
    Fixed an issue in WarrenGate Power Plant where a door would refuse to open if the player dies before completing a certain objective.
    Fixed several instances in different missions, including Russian Consulate and Napalm Production Site, where the player could get stuck or shoot through walls and floors.
    Fixed a weird door in the General Assembly parking lot.
    Fixed a location where the player could throw a Seeker Mine through a wall and kill all the enemies on the other side.
    Fixed a location in General Assembly where a glass panel could get in the way in the fight against Raptor.

Underground

    Fixed a bug where Underground Directives would not continue across Underground phases.
    Fixed an issue with the Mad Skills Directive where the second skill would go on cooldown when the player aimed his first one.
    Fixed a bug where the agent could fast travel to the Underground while carrying contaminated items.
    Fixed some big weird doors in the Underground.
    Fixed an issue where enemies were unable to detect the player after going through a weird fire door.

Survival

    The rewards you get from Survival have been increased.

      Reaching Tier 1 will rewards you with a Survival Cache instead of a Gear Cache.
      Reaching Tier 2 will rewards you with one Survival Cache and one Weapons Cache.
      New Scoring items have been added:

        Time Sensitive Materials (600pts): Acquire the Antivirals within 20 minutes and extract.
        Lone Wolf (700pts): Extract as a solo player without grouping, trading items or reviving any other players.
        No Man left behind (400pts/group member): Begin Survival with a group and extract with all group members.
        Allied Victory (400pts/player): Extract with players that were not in your group when the session started.
        Punisher (1600pts): Help kill at least 4 Hunters.
        Turncloak (1600pts): Eliminate at least 4 Agents and extract

    Fixed several issues in the environment, where players could get stuck.
    Fixed instances of the game freezing when leaving Survival.

Last Stand

    You can now see recent/nearby players from the opposing team as well as from your own team.
    Fixed instances of the game freezing when leaving a Last Stand match.
    Fixed an issue with the positioning of a prop which could cause players to get stuck in tactical point A1.

Base of Operations

    Stopped an evil Christmas tree by the Premium Vendor from trapping players.
    Fixed a bug where the Base of Operation would become unusable after visiting the Premium Vendor.

World

    Fixed a number of issues throughout the world such as:

      Being unable to vault over certain objects.
      Being shot by NPC’s through a wall by the entrance of the The Ward safe house.
      Being blocked by invisible objects.
      Getting stuck between objects.
      Objects clipping through other objects.
      Being able to glitch through various walls.
      Floating flags and misplaces textures.

    Fixed an issue where agents were able to jump off a roof in Turtle Bay.
    We’ve stopped NPCs from following you into an elevator in Turtle Bay.
    Fixed several places where hiding behind certain objects would stop enemies from engaging the agent.

Dark Zone

    Fixed several issues in the DarkZone such as:

      Agents sometimes receiving the Outside Playable Area message when in the The Armory landmark.
      A lootable object in DZ7 being in an unreachable place.
      Being able to glitch through a wall in the The Mall landmark.
      Being unable to drop down from certain objects once the agent has climbed them.
      Minor graphical issues in The Armory.
      Moved several trashbags around so players wouldn’t get stuck behind them anymore.
      Moved a rogue lamp.
      NPCs being able to shoot through certain walls.

    Fixed an issue where a Named NPC was missing from the The Basement landmark in DZ09.
    Stopped NPCs from sneaking through a gap between a pair of doors and a rooftop in DZ09.
    Fixed an issue where cleared Landmarks would not give out rewards.
    The Named NPC “Beans” now belongs to the correct faction.
    Fixed a bug where enemies would stop engaging the player if they hid behind certain objects in the Q Building Landmark.
    Fixed an issue where the player can teleport outside of the map in Dark Zone 2.

UI

    Consumables Caches are now available at the Dark Zone vendors.
    Moved the position of the Loadout icon on items you have marked as a favorite to make it easier to identify them.
    Added backpack capacity to the loot preview.
    Fixed a bug where after dying and placing the cursor over a respawn location the highlighting of the option would appear on the bottom of the screen.
    Fixed a bug where pressing back while having the option to disable sharing for an item would cause the item to be unshareable.
    Fixed a bug where buying back items quickly could result in exceeding the inventory limit.
    Fixed a bug where the “Sell” button at a vendor would be active even though there was nothing to sell.
    Fixed a bug where you would get the wrong message when buying an item from any vendor.
    When buying every item from the Appearance Vendor, you will now be able to see all your available currencies.
    Fixed a bug where the Ubisoft Club Action Completed pop-up would show up every time the game was started.
    Players now get a warning if their wallet of is full of a given currency and they open a Cache containing that currency.
    Fixed a bug where a dead group member would still appear as unconscious in the group UI.
    Fixed a bug in the Group Management menu where the Agent Details could overlap with the server warning “Poor connection to host server”.

PC Specific

    Fixed an issue where an agent would right-click on an item and the text describing the options presented would flicker rapidly.
    Fixed UI overlap which could occur when an agent was comparing items and then dragging an item over to share or dismantle.
    Fixed an issue where agents could still use the scroll wheel while the Not Enough Space prompt was present.
    Fixed a bug where the mouse cursor would sometimes not be present on the loading screen.
    Fixed an issue where the Group Management menu would begin flickering when an agent hovered the cursor over a friend’s name.
    Fixed an issue where the player’s FPS would still be capped despite turning off the Frame Rate limiter.
    Fixed several instances of skills being locked when aiming too fast after another skill was deployed.

Other

    Fixed an issue where the NPC beating a dead body scene had no sound effects.
    Fixed an issue with Tattoo saturation not changing between 0 – 30% during Character Creation.
    Fixed a visual bug where an agent would continuously bleed if revived by a group member’s Recovery Link while another revive was in progress.
    Fixed instances of incorrect NPC animations.
    Added sound effects to the JTF officer knocking on bars in the Brooklyn Precinct. Maybe someone will actually hear him and help him out now.
    The Blueprints Vendor in the Terminal should now speak again.
    Several improvements made to texture loading speed after a fast travel.
    Agents no longer blink and move their eyes once killed. Say no to zombies.

Changes from PTS 3 to Final 1.7 Build

Classified Gear Sets

    Striker’s Battlegear: 6-piece stacks will now reset when player exits combat.
    Final Measure: Players will no longer defuse grenades when downed.
    Sentry’s Call: 6-piece bonus now has a 50% chance (instead of 25%) to spread within 25 meters (instead of 10).
    Fixed a bug where attributes would not be normalized correctly if the player recalibrated one of them.
    Fixed a bug where players equipped with 6-piece Lone Star would sometimes no longer deal damage after the Berserker Talent triggered.
    Various improvements to UI feedback.
    Various UI fixes.

Global Events

    Fixed a bug where Global Event progress performed in Manhattan would reset each time a player would play a session of Underground, Survival or Last Stand.
    Contagious effect in Outbreak has been tuned down. Its damage is reduced by 40% and the DOT duration reduced from 3 seconds to 1 second.
    Global Event caches have been updated with the following content:

      2x of either

        45% Classified Gear Set
        43.5% Gear Set
        11.5% Exotic

      12.5% chance of an extra item

        90% Classified Gear Set
        10% Exotic

    Global Event Tokens will now correctly drop from Survival and Last Stand caches.
    Fixed several instances of Global Event Tokens not being counted towards the total earned during a Global Event.
    Fixed a bug where HVT bosses would not drop any Global Event Tokens.
    Fixed a bug where some Incursions bosses would not drop any Global Event Tokens.
    Fixed a bug where Underground bosses would not drop the correct amount of Global Event Tokens.
    Fixed a bug where some Open World bosses would not drop any Global Event Tokens.
    Various UI and text fixes.

Encrypted Caches

    Key Fragments drop rates increased from 3% to 20%. These fragments can drop from named NPCs in the Open World, Dark Zone, Missions, Incursions and HVT contracts.
    Various UI fixes.

Commendations

    Fixed various Commendations not updating correctly.
    Various UI fixes.

Exotics

    Fixed an issue where the Ninja Backpack bonus would not apply correctly when equipping it.
 


Jeudi 3 août 2017  
 
État du Jeu - 3 août 2017

Agents, voici une transmission de l’État du Jeu :

La semaine dernière dans l’État du Jeu, le développeur de la communauté Yannick Banchereau était accompagné du Game Designer de chez Massive Matthew Higby pour parler du système de cache chiffrée et des fragments de clés.

Cette semaine, le développeur de la communauté Hamish Bode est revenu pour discuter avec Yannick des modifications de largage du matériel classé et de l’investigation en cours sur les problèmes de latence.



Aujourd'hui

Le STP3 a fermé cette semaine, et nous tenons à remercier de nouveau tous ceux qui ont participé aux tests ! Actuellement, les modifications et corrections d’équilibrage ont été envoyées pour certification et tout le monde est dans les temps.

Les caches classées remportées dans les Événements Mondiaux ont été améliorées pour larguer deux objets à chaque fois. Les taux de largage sont comme suit : probabilité de 45 % pour un matériel classé, 43,5 % pour un objet de kit de matériel normal, et 11,5 % pour un Exotique. Il y a aussi 12,5 % de chance de remporter un troisième objet, avec une probabilité de 90 % qu’il s’agisse d’un objet classé, et 10 % qu’il s’agisse d'un exotique.

Le premier Événement Mondial, Épidémie, sera disponible quand la mise à jour 1.7 sera en service, à une ou deux heures près. Les kits classés de cet événement sont DeadEye, Mesure définitive, et Étoile solitaire. Basé sur les retours des joueurs, la contamination de l’épidémie a été réglée également. N’oubliez pas le sac à dos Ninjabike fait partie du butin générique de la version 1.7

Les changements précédents du fusil SASG du STP3 seront ajoutés dans la version 1.7, mais aucun autre changement n’est prévu pour le moment. Nous surveillons toujours les fusils avec le Cronusmax en tête, et nous voulons rappeler aux joueurs que nous savons qu'il s’agit d'un des problèmes actuels.

Nous menons actuellement des études pour identifier les causes de la latence du jeu. Nous espérons pouvoir répondre à des exemples spécifiques lors de l’État du Jeu de la semaine prochaine, donc envoyez-nous vos commentaires.

Prochainement

La mise à jour 1.7 est prévue pour une sortie mi-août, mais nous aurons une date de sortie exacte la semaine prochaine. Les livestreams font aussi leur retour la semaine prochaine et nous espérons les rendre plus facilement accessible à notre base de joueurs

Comme toujours, n'hésitez pas à nous rejoindre sur les forums officiels ou sur le Reddit de la communauté si vous voulez discuter de tout ce qui touche de près ou de loin à The Division. 

À la prochaine, 

L'équipe de développement de The Division

 

 

 


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