teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com

2020












2019

















2018























2017
























2016
































2015































2014





























2013

























2012


















2011











2010






































































































Jeudi 25 juin 2020  
 
Unchained - Une tradition estivale

Que vous alliez à la plage ou que vous vous rafraîchissiez sur les bords de la piscine de votre quartier, assurez-vous d’être bien équipé avec certains des styles les plus branchés d’Erenor ! À partir du 24 juin, vous pourrez vous procurer le Maillot de Bain Pastèque, ou si montrer votre peau aux yeux de tous n’est pas votre truc, sortez du lot avec le Costume Noblesse de guerre et le Costume de Champion de Venteroseau. Pour ceux qui aiment les sensations plus fortes pendant leurs vacances d’été, profitez des packs Parc d’Attractions pour construire votre propre montagne russe et votre propre parc à thème ! Veillez simplement à ce qu’il respecte les règles de sécurité d’Erenor.

Pool Party : La mascarade

Il fait chaud à Erenor ! Nous organisons donc des fêtes avec piscine dans tout l’univers ArcheAge, mais pourquoi ne pas pimenter un peu les choses ? En plus du tout nouveau Maillot de Bain Pastèque, nous avons deux nouveaux costumes pour vous mettre en valeur ou pour vous démarquer de la foule.

    Maillot de Bain Pastèque – 2450 Crédits
    Costume Noblesse de Guerre – 2450 Crédits
    Costume de Champion de Venteroseau – 2450 Crédits

Construisez votre propre Parc d’Attractions !

Oh Ouiiiii ! Entendez-vous le fond sonore typique de l’été avec les montagnes russes qui défilent à toute allure dans le parc d’attractions. Pour les amateurs de sensations fortes, construisez votre propre parc à thème avec ces pièces ultra détaillées et rassemblez-vous avec vos amis pour passer un super moment ensemble ! Ne vous inquiétez pas, ces objets sont une installation permanente de notre Boutique.

    Paquet de Piste de Montagnes russes lié – 1 120 crédits
    Paquet de petit Tunnel lié – 1 040 crédits
    Paquet des Montagnes russes lié – 3 160 crédits
    Paquet de Tunnel lié – 1 840 crédits
    Cadre carré lié – 100 crédits
    Cadre triangulaire lié – 100 crédits
    Cadre carré 1×2 lié – 200 crédits
    Cadre carré 2×4 lié – 400 crédits
    Cadre en trapèze lié – 200 crédits
    Cadre passerelle lié – 300 crédits
    Pistes droites liées – 100 crédits
    Longues pistes droites liées – 250 crédits
    Pistes incurvées liées – 250 crédits
    Pistes montantes liées – 250 crédits
    Pistes descendantes liées – 250 crédits
    Portion de tunnel droite à pois noirs liée – 100 crédits
    Portion de tunnel droite à pois noirs liée – 250 crédits
    Portion de tunnel incurvée à pois noirs liée – 250 crédits
    Portion de tunnel montante à pois noirs liée – 100 crédits
    Portion de tunnel descendante à pois noirs liée – 250 crédits
    Wagon de tête des Montagnes russes lié – 300 crédits
    Wagon de queue des Montagnes russes lié – 300 crédits
    Trampoline lié – 500 crédits

Certains de ces deals ne dureront pas longtemps, alors obtenez-les avant le 9 juillet 2020 !

 
 


Jeudi 25 juin 2020  
 
Un été gothique

C’est l’été à Erenor et nous avons quelque chose pour vous, quels que soient vos goûts ou votre style ! Qu’il s’agisse d’obtenir le bronzage estival parfait dans les maillots de bain les plus sexy, d’ajouter une touche gothique à votre décor ou de ramasser des caisses pour avoir la chance d’attraper des objets utiles, nous avons quelque chose pour tout le monde. Est-ce que vous entendez ça ? C’est le son de ces incroyables offres d’été qui vont vous donner votre lot de vitamine D. Et tout cela commence le 24 juin – alors notez-le dans votre calendrier !

Des caisses à foison !

Avec ces caisses de retour, vous aurez la chance de recevoir un nouveau familier de combat, une monture ou même un costume qui vous sera utile lors de vos expéditions à travers Erenor ! Que vous convoitiez le féroce Éléphant Grondefeu ou la monture de la Protection du Kraken Mécanique agile et imperméable pour vos voyages, les deux peuvent vous être très utiles lors de vos périples ! Ou, si vous cherchez un acolyte mignon, Chadwick l’Audacieux est le meilleur choix pour vous ! Lancer des graines de tournesol n’a jamais semblé aussi facile.

    Caisse d’Éléphant Grondefeu – 399 crédits
    Caisse de Kraken Mécanique – 399 crédits
    Caisse de Pied de Lapin – 399 crédits
    Caisse de Chadwick – 399 crédits

Un style gothique pour tous !

Le style gothique n’a pas de saison et peut même être à la mode en été ! Si vous avez tendance à surchauffer à l’extérieur en noir – bien que ce soit votre truc – mettez la climatisation et détendez-vous sur vos nouveaux meubles d’inspiration gothique ! Que le violet soit votre couleur ou non, nous sommes tous d’accord pour dire que le lit gothique est le plus confortable qui soit.

    Paquet de Mobilier Gothique – 3500 crédits
    Lit Gothique – 2500 crédits

Pool Party : La mascarade

Il commence à faire chaud ici… eh bien, aventuriers d’Erenor ! Et ça veut dire une chose : une fête avec piscine ! Pimentez un peu les choses avec le tout nouveau Maillot de Bain Pastèque et deux nouveaux costumes pour vous démarquer de la foule.

    Maillot de Bain Pastèque – 1400 Crédits
    Costume Noblesse de Guerre – 3000 Crédits
    Costume de Champion de Venteroseau – 3000 Crédits

En plus de ces bonnes affaires, nos soldes d’été se poursuivent ! Profitez d’une réduction de 10% sur tous les familiers et les montures disponibles dans les sections Voyages/Montures et Voyages/Familiers ! De plus, recevrez jusqu’à 10% de réduction sur tous les articles dans les deux onglets de fidélité.

Ces affaires sont trop chaudes pour durer éternellement, alors attrapez-les avant le 9 juillet et gardez-les au frais dans votre inventaire.

 
 


Jeudi 25 juin 2020  
 
Une Vente d'Été Spectaculaire !

Elles sont à nouveau là, Aventuriers ! Les ventes d’été se dirigent vers les rives d’Erenor, et sacré nom d’une pipe, nous avons plein d’offres à vous proposer ! Ces superbes affaires jetteront l’ancre le 25 juin, alors assurez-vous d’être prêts et impatients de partir !

Ventes d’Été d’ArcheAge Free-to-Play

Obtenez plus de Crédits grâce à notre bonus de +30% sur tous les packs de crédits, du 25 au 29 juin. Il n’y a jamais eu de meilleure occasion pour se mettre au goût du jour et se pavaner ! Pour obtenir tous les détails sur les 30 % de Crédits bonus, cliquez ici. Vous en voulez plus ? Nous avons ce qu’il vous faut ! En plus de ces Crédits bonus, vous bénéficierez de réductions importantes sur la boutique en jeu, mûres et prêtes à être cueillies ! Avec deux vagues de réductions incroyables sur vos costumes et montures préférés, et tout ce qu’il y a entre les deux, vous allez passer de très bons moments !

La première vague de réductions débutera le 25 juin et se poursuivra jusqu’au 2 juillet, avec une réduction sur tous les articles des catégories Voyage/Montures et Voyage/Familiers de combat, ainsi qu’une réduction de 10% sur tous les objets de la catégorie Fidélité !

La deuxième vague arrivera le 2 juillet et durera jusqu’au 9 juillet. Elle comprend une réduction de 10% sur les objets Étoiles de Gilda et sur tous les objets des catégories suivantes : Perso./Costumes, Logement/Maisons, Logement/Meubles.

Vous en voulez encore ? Nous accordons également une réduction de 30% sur les packs du Jardin des Dieux disponibles pour les joueurs d’ArcheAge Legacy ! Mais ce n’est pas tout ! Nos packs Échos d’Hiram seront également disponibles avec une réduction de 10% jusqu’au 9 juillet.

Ventes d’Été d’ArcheAge: Unchained

Nous vous apportons plus de chaleur cet été, une fois encore, avec des offres si incroyables qu’elles vous feront revenir à coup sûr ! À la demande générale, les packs en Bundle très populaires pour ArcheAge: Unchained reviennent, et sont proposés à prix réduit. Veuillez noter que les objets en pré-commande ne seront plus inclus dans ces nouveaux ensembles.

Si vous souhaitez entrer dans le monde d’ArcheAge: Unchained, nos offres de de jeu de base sont désormais disponibles avec une réduction de plus de 50% par rapport à leur prix d’origine ! Si vous souhaitez mettre à niveau votre jeu vers une version supérieure, bénéficiez d’une réduction pouvant monter jusqu’à 60%. Ces offres vous rendront fou !

Si c’est la première fois que vous cherchez à vous lancer dans ArcheAge: Unchained, et que vous n’êtes pas sûr d’acheter les packs, nos packs de jeux de base sont maintenant disponibles avec une réduction de plus de 50% par rapport à leur prix de base ! Et ce n’est pas tout ! Obtenez 30% supplémentaires sur tous les packs de Crédits du 25 au 29 juin.

Ces Offres d’été ne dureront pas indéfiniment. Soyez certain de ne pas les manquer avant qu’elles se finissent !

 
 


Mercredi 24 juin 2020  
 
Concours video vers la porte et l'au-delà

Vous avez exploré Erenor depuis les mers infinies jusqu’aux sommets des Montagnes d’Hiram orientales, et il est maintenant temps d’explorer le Nombril du monde et au-delà. Ouvrez la porte du jardin et créez votre chef-d’œuvre cinématographique par le biais de l’animation, du jeu d’acteur ou de clips en jeu pour créer votre histoire parfaite.

Appel à tous les directeurs d’Erenor !

Dès le mardi 23 juin 2020, envoyez-nous votre meilleure vidéo pour accompagner « The Garden » d’Invocation Array, qui sera jugée par un jury composé de l’équipe ArcheAge puis de la communauté ArcheAge ! Les trois heureux participants qui auront créé les vidéos musicales les plus engageantes et les plus captivantes qui racontent leur histoire seront récompensés par du matériel GIGABYTE !

Visitez notre site web pour voir les prix, le règlement du concours et comment participer maintenant !

 
 


Samedi 20 juin 2020  
 
La Ruée aux cantons résidentiels sur Serveur Nouveau Départ Arrive !

La « Ruée aux Cantons Résidentiels » est maintenant disponible sur le serveur de Crazzian ! Entrez, rejoignez la bataille et revendiquez votre terre !

La « Ruée aux Cantons Résidentiels » est maintenant disponible sur le serveur Stena ! Réclamez votre terre MAINTENANT !

Le ruée aux cantons résidentiels arrive sur Crazzian et Stena ! Préparez-vous à une bataille sanglante pour les lieux les plus convoités d’Erenor ! Le 20 juin, vous pourrez réclamer, pour vous ou votre famille, un terrain où vous pourrez construire une Maison, une Ferme ou une Place de la confrérie ! Les terrains sur lesquels vous pouvez placer vos motifs selon votre style seront disponibles aux dates suivantes :

    Le Serveur EU Nouveau Départ Crazzian commence son ruée aux cantons résidentiels le 20 Juin à 08h00 UTC
    Le Serveur NA Nouveau Départ Stena commence son ruée aux cantons résidentiels le 20 Juin à 10h00 PDT

Pour vous assurer de profiter pleinement du ruée aux cantons résidentiels et avant de vous lancer, nous vous conseillons d’avoir une Attestation fiscale et un Motif sur votre personnage afin de ne pas perdre de temps après le déblocage des terrains. Vous pouvez vous procurer des Motifs de maisons ou de fermes sur l’Île du Mirage, en boutique ou même dans la boutique de Diligence ! Si vous ne disposez pas de suffisamment d’Attestation fiscale, vous pouvez les acheter contre des pièces de diligence ! Une fois les terrains déverrouillés, préparez-vous à le placer en cliquant avec le bouton droit de la souris sur votre Motif dans votre inventaire. Il est temps de construire !

Soyez prudent Aventurier, ces terres valent la peine de se battre pour elles.

 
 


Vendredi 19 juin 2020  
 
Unchained - Champs de bataille et plages

Préparez-vous pour la plage, ou pour maintenir la paix dans certains des endroits les plus dangereux d’Erenor ! À partir du 18 juin, vous pourrez faire exactement cela et regarder la partie du Costume de Représentant de l’ordre ou du Maillot de bain Krait marin. Si vous cherchez à dresser un mur entre vous et les forces du mal, l’ensemble du Paquet de Mur de brique à crête vous offre la possibilité de personnaliser et de renforcer votre résistance à un prix très avantageux !

Maintenir la paix

Quels que soient votre style et votre humeur, il y a un costume pour vous ! Canalisez votre « justicier occidental » intérieur avec le Costume de Représentant de l’ordre qui a été créé en l’honneur des représentant qui ont maintenu la paix à la périphérie des territoires auroriens. Si vous souhaitez faire une pause dans l’exercice de la justice, enfilez le Maillot de bain Krait marin pour attraper quelques vagues ou des rayons ; à vous de choisir ! N’oubliez pas d’appliquer de la crème solaire !

    Costume de Représentant de l’ordre – 2450 crédits
    Maillot de bain Krait marin – 2450 crédits

Assemblez votre forteresse

Éliminez toutes les forces maléfiques avec le Paquet de Mur de brique à crête ! Sélectionnez les éléments que vous souhaitez parmi un choix de 10 murs de brique à crête courtes, 7 murs de briques à crête, 5 murs de briques à crête moyenne ou 3 murs en briques à crête large. Si vous souhaitez une plus grande personnalisation, vous pouvez également acheter les murs séparément. Attention, ces articles ne sont disponibles que pour une durée limitée.

    Paquet de Paquet de Mur de brique à crête lié – 1000 crédits
    Mur de brique à crête courte lié – 150 crédits
    Mur de brique à crête lié – 200 crédits
    Mur de brique à crête grand lié – 500 crédits
    Mur de brique à crête moyen lié – 300 crédits

Ces accords seront envoyés en mer le 2 juillet, alors saisissez-les maintenant !

Veuillez noter que le Parchemin ajout d’emplac. perso. lié disparaîtra du magasin de Pièce de diligence le 25 juin ! Mais ne vous inquiétez pas, ces parchemins reviendront dans le futur. Alors, prenez-les tant que vous le pouvez.

 
 


Vendredi 19 juin 2020  
 
Champs de bataille et plages

Avez-vous déjà vu un tour de magie qui vous laisse bouche bée ? Eh bien, laissez le Mab le Merveilleux prendre le devant de la scène et vous transformer en quelque chose de vraiment magique à partir du 18 juin ! Echappez au plus redoutable des ennemis en augmentant votre vitesse de déplacement tout en prenant l’apparence d’une créature aléatoire. Si vous recherchez un peu plus de bénédiction, la Bénédiction du Voyageur 30 jours est là pour vous permettre de bénéficier d’un refroidissement réduit sur votre livre de rappel et de téléportation ! Échangez votre costume ou installez des murs de briques personnalisables dans votre maison – les options sont presque infinies !

Un compagnon Mab

Vous ne croyez pas à la magie ? Nous ferons de vous un croyant avec la Caisse de Mab le Merveilleux et une chance de recevoir le familier Mab le Merveilleux ou d’autres consommables utiles ! Mab le Merveilleux sait sûrement qu’il est puissant, et peut transformer son propriétaire en une créature aléatoire et annuler tout ciblage pendant 3 secondes. Vous êtes peut-être doué, mais une petite augmentation de la vitesse de déplacement n’a jamais fait de mal à personne. Mab le Merveilleux est certainement un compagnon pour vous sortir de toute situation délicate.

    Caisse de Mab le Merveilleux – 450 crédits

Maintenir la paix

Quels que soient votre style et votre humeur, il y a un costume pour vous ! Canalisez votre « justicier occidental » intérieur avec le Costume de Représentant de l’ordre qui a été créé en l’honneur des Représentants qui ont maintenu la paix à la périphérie des territoires auroriens. Si vous souhaitez faire une pause dans l’exercice de la justice, enfilez le Maillot de bain Krait marin pour attraper quelques vagues ou des rayons ; à vous de choisir ! Mais ne prenez pas de coups de soleil !

    Costume de Représentant de l’ordre – 3000 crédits
    Maillot de bain Krait marin – 1400 crédits

Se sentir béni

Bien vu, voyageur ! Recevez les avantages de la Bénédiction du Voyageur 30 jours. Réduisez votre temps de rappel et obtenez 5 pierres de l’au-delà toutes les 24 heures ! Ce n’est pas tout, bénéficiez d’une réduction de 50 % sur votre compétence de téléportation et de rappel !

    Bénédiction du Voyageur 30 jours – 2000 crédits

Assemblez votre forteresse

Éliminez toutes les forces maléfiques avec le Paquet de Mur de brique à crête ! Sélectionnez les éléments que vous souhaitez parmi un choix de 10 murs de brique à crête courtes, 7 murs de briques à crête, 5 murs de briques à crête moyenne ou 3 murs en briques à crête grand. Si vous souhaitez une plus grande personnalisation, vous pouvez également acheter les murs séparément. Attention, ces articles ne sont disponibles que pour une durée limitée.

    Paquet de Mur de brique à crête – 1000 crédits
    Murs de brique à crête courte – 150 crédits
    Murs de brique à crête – 200 crédits
    Murs de brique à crête grand – 500 crédits
    Murs de brique à crête moyen – 300 crédits

Ces offrent se transforment en une créature aléatoire et prennent leur envol le 2 juillet, alors saisissez-les maintenant !

 
 


Vendredi 12 juin 2020  
 
Unchained - Préparez-vous à danser tout l'été

Le temps se réchauffe lentement à Erenor et il est temps de préparer les lumières, la caméra et l’action ! Choisissez un nouveau look et mettez vos schaussures de danse, il va bientôt faire chaud ici. Que vous dansiez, que vous vous pavaniez ou que vous vous mettiez en valeur, nous avons ce qu’il vous faut !

Marcher au son de votre chanson préférée

Vous voulez passer votre été à danser jusqu’à ne plus avoir d’énergie ? Un danseur sans son costume n’est pas un vrai danseur. Profitez donc de nos costumes: avec le Costume du danseur fébrile, tout le monde aura les yeux rivés sur vous lors que vous serez sur la piste de dance! La danse n’est pas votre truc et vous préférez vous dorer la pilule sous le soleil estival ? Regardez-vous, vous serez paré pour la plage avec ce Maillot de coureur estival!

    Costume du danseur fébrile – 3000 Crédits
    Maillot de coureur estival – 1400 Crédits

Danse au clair de lune

Aaah, le Moonwalk, qui n’a jamais essayé de reproduire cette danse mythique sans tomber et abandonner immédiatement ? Eh bien, n’abandonnez pas trop vite, car il s’avère que vous avez en fait un pouvoir caché dans ArcheAge et que vous pouvez danser le Moonwalk la première fois sans effort. Essayez donc !

    Pack du Danseur au clair de lune – 3500 Crédits

Contient: Chapeau de Danseur au clair de lune, Veste de Danseur au clair de lune, Pantalon de Danseur au clair de lune, Gants de Danseur au clair de lune, Chaussures de Danseur au clair de lune, Danse liée : Moonwalk

    Danse : Moonwalk – 2000 Crédits

Des paresseux qui volent?!

Le très demandé Planeur compagnon paresseux amélioré a enfin atterri dans la boutique de Diligence ! Bien qu’il soit un peu lent à la fête (fidèle à sa nature paresseuse), il vous sera loyal !

    Planeur compagnon paresseux amélioré – 400 pièces de Diligence

Ces offres vont danser loin de la piste de danse le 25 juin, alors ne soyez pas timides et foncez !

 
 


Vendredi 12 juin 2020  
 
Préparez-vous à danser tout l'été

Le temps se réchauffe lentement à Erenor et il est temps de préparer les lumières, la caméra et l’action ! Choisissez un nouveau look et mettez vos schaussures de danse, il va bientôt faire chaud ici. Que vous dansiez, que vous vous pavaniez ou que vous vous mettiez en valeur, nous avons ce qu’il vous faut !

Marcher au son de votre chanson préférée

Vous voulez passer votre été à danser jusqu’à ne plus avoir d’énergie ? Un danseur sans son costume n’est pas un vrai danseur. Profitez donc de nos costumes: avec le Costume du danseur fébrile, tout le monde aura les yeux rivés sur vous lors que vous serez sur la piste de dance! Si vous préférez danser à l’ombre des regards, le Costume du Donneur d’énigme mystérieux vous ira à merveille, avec possibilité de le combiner avec la Caisse du Donneur d’énigme mystérieux. La danse n’est pas votre truc et vous préférez vous dorer la pilule sous le soleil estival ? Regardez-vous, vous serez paré pour la plage avec ce Maillot de coureur estival!

    Caisse du Donneur d’énigme mystérieux – 450 Crédits
    Contient : 5x Désintégration de cristal d’archeum solaire, 5x Pincées de poussière d’archeum solaire
    Costume du Donneur d’énigme mystérieux – 450 Loyauté
    Costume du danseur fébrile – 3000 Crédits
    Maillot de coureur estival – 1400 Crédits

Préparatifs de dernière minute

Vous pensez que vous n’êtes pas (assez) prêt à affronter les nombreux dangers et mystères qui composent le Jardin des Dieux ? C’est compréhensible. Nous avons donc ce qu’il vous faut ! Procurez-vous le Sac d’explorateur du Jardin et ayez la chance de recevoir de nombreuses Infusions d’Hiram glorieuses pour améliorer votre équipement et devenir invincible.

    Sac d’explorateur du Jardin – 800 Crédits

Contient 2-50 Infusions d’Hiram glorieuses

Danse au clair de lune

Aaah, le Moonwalk, qui n’a jamais essayé de reproduire cette danse mythique sans tomber et abandonner immédiatement ? Eh bien, n’abandonnez pas trop vite, car il s’avère que vous avez en fait un pouvoir caché dans ArcheAge et que vous pouvez danser le Moonwalk la première fois sans effort. Essayez donc !

    Danse : Moonwalk – 2000 Crédits
    Pack du Danseur au clair de lune – 3500 Crédit

Contient: Chapeau de Danseur au clair de lune, Veste de Danseur au clair de lune, Pantalon de Danseur au clair de lune, Gants de Danseur au clair de lune, Chaussures de Danseur au clair de lune, Danse liée : Moonwalk

Nouveau paquet de juin!

Les packs de ce mois-ci sont pleins de surprises pour vous permettre d’affronter le Jardin des Dieux avec confiance… et avec style, bien sûr.

    Paquet de croissance de Juin – 4000 crédits *

Contient: Cristal manaclysmique x30, Élixir de double EXP de chasse lié x20, Élixir porte-bonheur lié x5, Caisse de gardien d’Hiram x7, Instillateur radieux d’Hiram x20, Maillot de bain pastèque x1, Cervicampe (30j) x1

    Paquet d’équipement supérieur de juin – 7500 crédits *

Contient: Kit de fournitures d’instillateurs radieux x100, Ticket de Parchemin d’éveil supérieur x1, Trempe solaire resplendissante lié x6, Trempe lunaire resplendissante lié x6, Charme d’ancrage de trempe d’arme lié x2, Charme d’ancrage de trempe d’armure lié x2, Charme de trempe d’arme resplendissant lié x2, Charme de trempe d’armure resplendissant lié x2

* Limité à un pack par compte

Ces offres vont danser loin de la piste de danse le 25 juin, alors ne soyez pas timides et foncez ! Veuillez noter que les Pack de Juin sont disponibles jusqu’au 1er juillet.

 
 


Jeudi 11 juin 2020  
 
Patch Notes - Garden of the Gods

The time has come, Chosen Ones! You will finally have the honor to meet Gatekeeper Kyprosa and face the dangers of the Garden of the Gods. Read on to find out more about this amazing new patch.

Garden of the Gods

The Garden of the Gods is a brand new zone that can be accessed through the Navel of the World in the Eastern Hiram Mountains. After the entry of the Garden, you will enter the Gatekeeper’s Hall to then access the various locations within the Garden from various doors. You must be at least level 55 to enter the Garden, however it is recommended to be at least Ancestral Level 26 and have a Gearscore of around 14,000. No conflict is allowed in the Gatekeeper’s Hall, however outside of it is a different story! All 3 factions in the Garden will be hostile to each other during war, though due to this be cross-server you could be fighting your same faction type from a different server. The Garden will have 1 hour of peace, 10 minutes of conflict, and a little over 1 hour of war. During periods of war there is more to watch out for other than fellow players, there are unique and powerful bosses that spawn in various locations in the Garden.

The climate throughout the Garden varies between Tropical, Arid, and Subarctic – so bring a change of clothes! Throughout your travels you may come across friendly fairies and wandering merchants, or hostile enemies and demons. When it comes to respawn points within the Garden, all three factions will share respawn points within the Garden. In order to maintain the peace at the respawn points within the Garden, you will find a protection buff close to the Memory Woods. The areas around the doors leading back to the Gatekeeper’s Hall are also always protected. Please note that Guild UI, Family UI and the Marketplace are may not be accessible in the Garden of the Gods.

World Bosses in Garden of the Gods

Many dangerous creatures await brave adventurers in the Garden of the Gods, but some are a bigger threat than others.

Casvir

A demon liberated from the depths of the underworld by Kyrios and given a physical form by Anthalon. Legends say that Anthalon himself granted Casvir a body using a portion of his own flesh and thus Casvir became a Shadow of Anthalon. He lives to enhance the power of the God of Destruction but longs to join the world outside of the Garden. Who knows what could befall the world, should he ever escape.

Pyrexius the Impaler

Once the chief of the proud Centaurus and protector of forests in Celestia, Pyrexius among his people was corrupted by the abyssal energy spreading throughout the Garden. Once war erupts he can be found gallopping through the snowy fields.

Angorak the Fist

Infused with the sacred energy found within the ametrine ore, Angorak and his kind are particularly important to keep the balance of nature in Elysium intact. Seeking to harvest the powerful energy for themselves, demons have corrupted this noble creature to do their bidding.

Ramsus the Splitter

Said to magically empower if used correctly, Infinite Snow is a valuable ressource protected by Ramsus the Splitter. Rather than slaying this strong creature, the evil forces decided to corrupt Ramsus and have him defend their own from the native inhabitants of the Garden.

New Raid – Distorted Anthalon

Undi Arv Oria Venta!

Evil bares its evil presence in the Garden once more. Anthalon reveals himself in the Delphinad Mirage and is intent on destroying everything and all things good. Pray, adventurer, stop him!

Anthalon spawns in the Delphinad Mirage part of the Garden of the Gods on Saturdays and Sundays at 9pm UTC. He attempts to absorb the Delphinad Mirage and will stay for 1 hour till he disappears into the abyss once more.

Anthalon has grown powerful and boasts an Ancestral 28 level with over 19 million health, surely a force to be reckoned with and it will take a tough yet brave raid of adventurers to bring him down! Anthalon has a wide range of abilities, from single target attacks to cone-based AOE attacks as well as making good use of his Crimson Army. It’s up to you to keep a close eye and formulate the plan to bring him down for good!

If felled, Anthalon will release his Soul Crystal or if you’re lucky, more than one! A valuable crafting resource. He will also drop 3 Locked Gold Crates and an Unidentified Glorious Evenglow Lunagem.

If you’re extremely lucky, a piece of the Dread Necromancer’s armor may drop, yours to use as you please!

Anthalon can drop the following items upon death:

    Unidentified Evenglow Lunagem

      Costs 100 Labor to identify
      Identifying the lunagem can provide one of the following

        Glorious Evenglow Lunagem: Trauma
        Glorious Evenglow Lunagem: Nightmares
        Glorious Evenglow Lunagem: Stasis
        Glorious Evenglow Lunagem: Impact
        Glorious Evenglow Lunagem: Escape
        Glorious Evenglow Lunagem: Movement

    Anthalon’s Soul Crystal

      Locked Gold Crate
      Dread Necromancer’s Hood
      Dread Necromancer’s Shirt
      Dread Necromancer’s Gloves
      Dread Necromancer’s Pants
      Dread Necromancer’s Shoes

New Main Story Quests

The story continues with the Garden of the Gods main story questline!

Beginning from Enos in the Hall of Warriors you will follow your destiny as the Chosen One from the path to the Navel of the World to the Garden of the Gods. Who knows what evil awaits you and what harsh challenges you will need to overcome. Completion of the main story quest will grant a special title and a unique looking Dread Guard Armor costume.

    59 brand new main story quests
    Loose ends from past quests wrapped up
    More lore for all to enjoy
    Intricate instances to allow for the ultimate immersion
    Tonnes of brand new items, characters and quests
    New world raid boss and 4 new mini-bosses

Additionally, the teleport gate to Ynys Monolith can be unlocked after completing a certain Main Story Quest.

New Basic Skill: Divine Blessing

The Divine Blessing skill can be obtained by completing chapter 3 of the main story quest within the Garden of the Gods and provides powerful boosts if used withint the Garden.

Using the skill in the Garden
Using the skill on the caster activates “Divine Power” and using it on a hostile target within 15m activates “Divine Authority.”

Divine Power

    Only applies to the caster
    Increases Attack Speed +2000, then decreases it -100 per second again
    Decreases Cast Time -60%, then increases it +3% per second again
    Increases Move Speed +100, then decreases it -0.3m/s per second again
    Grants Immunity to all debuffs
    Lasts for 20 seconds

Divine Authority

    Decreases Move Speed -20% for enemies within 15m
    Lasts 20 seconds Using the skill outside the Garden Using the skill on the caster activates “Divine Power”

Divine Power

    Grants Immunity to all debuffs.
    Lasts for 5 seconds

Garden of the Gods Daily Quests

Fairy Request

Fairies located close to the doors leading back to the Gatekeeper’s Hall, offer a new daily quest for willing adventurers. To complete the daily quest, players will collect points doing various activities in the Garden of the Gods, in order to increase their Reward Level. The higher the Reward Level when turning in your quest, the higher the rewards the fairies give you.

    Accumulating Points

      Time (every 10 seconds): 10 points
      Killing monsters: 110 points
      Killing monsters at war: 150 points
      Killing members of enemy factions: 200 points
      Gathering plants: 30 points
      Fishing: 10 points

    Special Conditions

      No points can be earned in protected areas.
      Death causes a loss of 1 Reward Level.
      Killing higher level enemies increases Reward Level by 1.
      All points earned are divided equally between all party members. (max 5 people)
      During peace, players can’t reach a level higher than 6.
      Some monsters have a chance of granting an increased amount of points.

    Fairy Protection Buff

      The Fairy Protection buff can be crafted at the Garden Workbench and disappears upon death.
      With the buff active, death does not decrease the Reward Level, instead 1000 points are deducted from the current score.

    Quest Rewards

    The rewards for turning in the Fairy Request are as follows:

Zone Exclusive Items

New Plants

3 new plants can be gathered in the Garden of the Gods: Silver Lily, Crimson Petunia and Indigo Peony. Gathering the plants grants materials used to upgrade equipment, as well as Botanical Specimens, which are used to complete the quest “Botanical Research”.

Completing the quest “Botanical Research” rewards the players with one of the three plant seeds, which then can be grown in any zone on Auroria.

New Fish

2 new freshwater fish and 2 new saltwater fish are added. Within the freshwaters of the Garden of the Gods you’ll find Pickerels and Purple Bettas, while Pinecone Fish and Silver Ratfish can be fished out of saltwaters.

    100 Pickerels or 100 Pinecone Fish combined with 10 Blue Salt Knives can be turned into a Dawn Lake Light Essence.
    20 Purple Bettas or 20 Silver Ratfish combined with 10 Blue Salt Knives can be turned into a Dawn Lake Light Essence.

Rank 8 Health and Mana Potions

Rank 8 health and mana potions can now be crafted at the Garden Workbench.

Blazing Comet

Restores 13% of Max Health instantly, and then 1.3% of Max Health every second for 10 seconds.

    10 Blazing Comets require 10 Sweet Starlight, 1 Silver Lily and 10 Mysterious Garden Powder, along with 25 Labor and 70k Alchemy Proficiency to craft.

Hazy Reflection

Restores 13% of Max Mana instantly, and then 1.3% of Max Mana every second for 10 seconds.

    10 Hazy Reflections require 10 Faint Memories, 1 Crimson Petunia, 15 Mysterious Garden Powder, along with 25 Labor and 70 Alchemy Proficiency to craft.

Burning Desire

Restores 42% of Max Health.

    10 Burning Desire require 10 Alluvion Loves, 1 Crimson Petunia, 10 Mysterious Garden Powder, along with 35 Labor and Max Alchemy Proficiency to craft.

Castaway Current

Restores 42% of Max Mana.

    10 Castaway Currents require 10 Stormraw Waves, 1 Silver Lily, 15 Mysterious Garden Powder, along with 50 Labor and Max Alchemy Proficiency to craft.

Rank 8 Health and Mana Food

Rank 8 health and mana food can now be crafted at the Garden Workbench.

Towering Sandwich

Restores 50% of Max Health over 4 seconds.

    10 Towering Sandwiches require 10 Savory Breads, 10 Pinecone Fish, 5 Silver Ratfish, 10 Mysterious Garden Powder, along with 40 Labor and Max Cooking Proficiency to craft.

Rich Soup

Restores 50% of Max Mana over 4 seconds.

    10 Rich Soups require 10 Aromatic Soups, 10 Pickerels, 5 Purple Bettas, 10 Mysterious Garden Powder, along with 40 Labor and Max Cooking Proficiency to craft.

Garden Coinpurses

Available from monsters within the Garden of the Gods, are now Garden Coinpurses, which can be opened for up to 50 Labor and grant various amounts of gold.

Exalted Hiram Guardian Gear (Tier 5 Hiram)

A new tier of Hiram Guardian Equipment is now available, called the Exalted Hiram Guardian Equipment. Exalted Hiram Guardian Equipment can be obtained by awakening Glorious Hiram Guardian Equipment of grade Mythic or above, using Glorious Hiram Awakening Scrolls or Hallowed Hiram Awakening Scrolls.

Glorious Hiram Awakening Scrolls

Glorious Hiram Awakening Scrolls can be obtained by completing the daily quest “Fairy Request” in the Garden of the Gods and unpacking the Garden Chests that are rewarded, or facing the many foes and bosses encountered in the various areas across the Divine Garden.

Each awakening attempt using Glorious Hiram Awakening Scrolls requires 50 scrolls and 500 Labor.

Successful awakening with this scroll can cause equipment with tempering points above +20 to lose up to 2 points.

Hallowed Hiram Awakening Scrolls

Hallowed Hiram Awakening Scrolls can be crafted by combining 150 Glorious Hiram Awakening Scrolls with a Glorious Runescribe Quill.

Glorious Runescribe Quills can be crafted on the Printing Press and require the following materials:

    300 Glossy Feathers
    30 Sunlight Archeum Essences
    30 Moonlight Archeum Essences
    30 Onyx Archeum Essences
    25 Labor

Each awakening attempt using Hallowed Hiram Awakening Scrolls costs 500 Labor.

Successful awakening with this scroll never causes equipment to lose tempering points.

Brilliant Erenor Equipment (Tier 3 Erenor)

Radiant Erenor Equipment of grade Mythic or above can now be awakened to Brilliant Erenor Equipment.

To do so, players will have to craft Radiant Erenor Awakening Scrolls or Blessed Erenor Awakening Scrolls.

Radiant Erenor Awakening Scrolls

Radiant Erenor Awakening Scrolls can be crafted on the Advanced Workbench, which can be found on Advanced Territory Workshops.

The following materials are required to craft a Radiant Erenor Awakening Scroll:

    100 Silver Lilies
    100 Crimson Petunias
    100 Indigo Peonies
    1 Vivid Archeum Orb
    50 Labor

Successful awakening with a Radiant Erenor Awakening Scroll can cause equipment with tempering points above +20 to lose up to 2 points.

Each awakening attempt costs 300 Labor.

Blessed Erenor Awakening Scrolls

Blessed Erenor Awakening Scrolls can also be crafted on the Advanced Workbench and require the following materials:

    200 Silver Lilies
    200 Crimson Petunias
    200 Indigo Peonies
    3 Vivid Archeum Orbs
    50 Labor

Successful awakening with a Blessed Erenor Awakening Scroll never causes equipment to lose any tempering points and each attempt costs 300 Labor.

Vivid Archeum Orbs

Vivid Archeum Orbs can be crafted on the Advanced Workbench and require the following materials:

    180 Sunlight Archeum Essences
    90 Moonlight Archeum Essences
    15 Starlight Archeum Essences
    500 Labor

Erenor Cloaks

Erenor Cloaks have been reworked to make the upgrading process easier.

The new Erenor Cloaks can be acquired by recloaking the existing cloaks or awakening an Ayanad Cloak to the Erenor tier.

Cloak Synthesis Effects

Although the stats from the previous cloaks are now going to be combined, the new cloak will have only one stat.

The existing stat can be rerolled, using Serendipity Stones.

These changes also apply to Delphinad and Ayanad cloaks.

Awakening Ayanad Cloaks

Erenor Cloaks can no longer be crafted and need to be awakened using Ayanad Cloak Awakening Scrolls.

Ayanad Cloaks of grade Legendary can be awakened using Ayanad Cloak Awakening Scrolls, which can be crafted at the Proven Warrior Workbench and require the following materials:

    18 Honorforged Medals
    3 Moonlight Archeum Essences
    1 Ipnysh Moonlight Blessing
    50 Labor

Each awakening attempt costs 300 Labor.

Awakening Erenor Cloaks

Erenor Cloaks of grade Mythic or above can also be awakened to Radiant Erenor Cloaks, using Erenor Cloak Awakening Scrolls.

Erenor Cloak Awakening Scrolls can be crafted at the Proven Warrior Workbench and require the following materials:

    36 Honorgorged Medals
    6 Moonlight Archeum Essences
    1 Ipnysh Moonlight Blessing
    1 Blazing Cloudspun Fabric
    50 Labor

Each awakening attempt costs 300 Labor.

Upgraded World Boss Gear (Tier 2)

Added new Awakening Scrolls:

    Elite Awakening Scrolls

      Successful awakening can cause equipment with tempering points above +20 to lose up to 2 points.
      Can be used on the following equipment:

        Wrathful Black Dragon Weapons
        Vigilant Hermit’s Plate Armor
        Termisia’s Leather Armor
        Dread Necromancer Cloth Armor

      Crafted at the Proven Warrior Workbench

    Improved Elite Awakening Scrolls

      Successful awakening never causes equipment to lose tempering points.
      Can be used on the following equipment:

        Wrathful Black Dragon Weapons
        Vigilant Hermit’s Plate Armor
        Termisia’s Leather Armor
        Dread Necromancer Cloth Armor

      Crafted at the Proven Warrior Workbench

Dread Necromancer Cloth Armor

    5-Piece set that is obtained from Anthalon (Garden of the Gods Raid)

      Anthalon has a low chance to drop a piece of armor upon death.

    Can be upgraded via item synthesis, using Kadum’s Enhancers, Garden Worldboss Infusions and other World Boss Equipment
    Each piece has it’s own equip effect and grants 1 basic stat and 2 additional stats
    3-set effect: Swim Speed +50%
    5-set effect: Post-Cast Mana Regen +10

Nefarious Dread Necromancer Cloth Armor

    Obtained by awakening Dread Necromancer Cloth Armor with Elite Awakening Scrolls or Improved Elite Awakening Scrolls.
    3-set effect: Swim Speed +50%, Post-Cast Mana Regen +10
    5-set effect: A chance to trigger the skill “Necromantic Flame”

    Necromantic Flame

      Pulls all enemies within 25m towards you and inflicts Magic Damage every second.

Termisia’s Merciless Leather Armor (T2 Charybdis Armor)

    Obtained by awakening Termisia’s Leather Armor pieces with Elite Awakening Scrolls or Improved Elite Awakening Scrolls.
    Can be upgraded via item synthesis, using Kadum’s Enhancers, Garden Worldboss Infusions and other World Boss equipment
    Each piece has it’s own equip effect and grants two additional stats
    3-set: Swim Speed +50%, Stealth Detection Range +20%
    5-set: Has a chance to trigger the skill “Whirlwind”

    Whirlwind

      Pulls enemies into a 10m radius whirlwind and Shackles all effected enemies

Resolute Hermit’s Plate Armor (T2 Leviathan)

    Obtained by awakening the Vigilant Hermit’s Plate Armor pieces with Elite Awakening Scrolls or Improved Elite Awakening Scrolls.
    Can be upgraded via item synthesis, using Kadum’s Enhancers, Garden Worldboss Infusions, and other World Boss equipment
    Each piece has it’s own equip effect and grants two additional stats
    3-set effect: Swim Speed +50%, Underwater Breathing +1 hour
    5-set effect: has a chance to trigger the skill “Smashing Earth”

    Smashing Earth

      Lifts enemies in front and deals Melee Damage

Ferocious Black Dragon Weapons (T2 Black Dragon)

    Obtained by awakening the Wrathful Black Dragon Weapons with Elite Awakening Scrolls or Improved Elite Awakening Scrolls.
    Can be upgraded via item synthesis, using Kadum’s Enhancers, Garden Worldboss Infusions and other World Boss equipment
    Each piece has it’s own equip effect and grants two additional stats

Equipment Subtype Changes

The subtypes for weapons have been ajusted with some updated and others added. A new UI has been added that highlights your additional damage by that subtype!

    Slashing: Dagger, Sword, Katana, Nodachi and Spears
    Crushing: Axe
    Bludgeoning: Club
    Blasting: Scepter and Staff
    Piercing: Bow

The weapon types versus armor types table has also been adjusted and updated!

A system has been added that allows upgrades to weapon subtypes and improve the stats on it for how much it deals to certain subtypes as well as how well armor can protect against certain subtypes.

This system will remove XP on the items and in return will heighten the level of the weapon or armor in order to gain these extra resistances or damage outputs. Each item can go up to a maximum of level 10 and the amounts will vary per item.

Shields, Instruments, Accessories, Synthesis Costumes/Undergarments and Cloaks cannot be enhanced.

World Boss Changes

Added new item drops to the following bosses

Leviathan

    Added Leviathan’s Soul Crystal

Black Dragon

    Added Black Dragon’s Soul Crystal

Charybdis

    Added Charybdis’ Soul Crystal

Skill Changes

Ancestral Skill Changes

Added 15 new Ancestral Skills.

    Witchcraft

      Enervate (Gale)
      Earthen Grip (Flame)

    Defense

      Boastful Roar (Flame)
      Shield Slam (Stone)

    Shadowplay

      Stalker’s Mark (Flame)
      Stalkers Mark (Gale)

    Occultism

      Crippling Mire (Flame)
      Crippling Mire (Gale)
      Hell Spear (Quake)
      Hell Spear (Gale)

    Auramancy

      Vicious Implosion (Quake)

    Songcraft

      Dissonance (Flame)
      Dissonance (Gale)
      Critical Discord (Wave)
      Critical Discord (Gale)

Skill Adjustments

Various ajustments have been made to some skills.

    Shadowplay

      Pin Down: Can be selected without any Skill Point requirements
      Drop Back: Now requires 4 skill points to be used in Shadowplay to unlock the Skill. 1 extra skill point will need to be used to take it.

    Occultism

      Absorb Lifeforce: All variations now decrease received healing by 90% instead of 60%.

    Witchcraft

      Enervate: Now decreases received healing by 90% instead of 60%.

    Battlerage

      Quake Triple Slash: Removed the combo that triggers Shaken after a Snare.

    Songcraft

      Life Startling Strain: Grant Performance’s effectiveness has been increased from 30% to 40% but the buff is not able to be used on the caster.

    Archery

      Concussive Arrow: The Stun duration has been changed to 2.5 seconds.

Other Skill Changes

    Increased the Skill Points earned from 18 to 20.
    The max Skill Points earned at Lv55 is updated.
    Increased the required Skill Points used for certain skills.

Territory

"For the Faction!"

Hark to the Hero’s call! Certain Territory Buildings can now be upgraded to Advanced Buildings through the remodelling menu. Advanced buildings have 1,500,000 health. The buildings that can be updated are:

    Territory Farm
    Territory Workshop
    Territory Outpost

Buildings are upgraded by using Advanced Construction Materials which are crafted at the Territory Multipurpose Workbench. Players who contribute to the construction of an Advanced Building will receive 500 Honor Points and 20 Territory Contribution.

To craft Advanced Construction Materials you will need 1 Blue Salt Bond and 3 Onyx Archeum Essence.

The amount of Advanced Construction Materials required to upgrade a building varies for each building:

    Advanced Territory Farm requires 30
    Advanced Territory Crafting Workbench requires 60
    Advanced Territory Outpost requires 30

Oasis Manager

A new function emerges for the Guardian Altar, interact and select a Protecting Prayer to summon an Oasis Manager. When interacting with the Oasis Manager with an Oasis Protection Elixir, they will activate an Oasis Protection Barrier for 6 hours which prevents enemies from entering the area. Players can still take damage from AOE and Impaling attacks. It then goes on a 24-hour cooldown.

An Oasis Protection Elixir is acquired by heroes, from the Outpost Steward, located on Advanced Territory Outposts.

Territory Farms

A Territory Farm can be remodelled into an Advanced Territory Farm. Once upgraded, a Botanist will spawn and will offer a Daily Quest called “Botanical Research.”

The quest requires players to collect 10 Botanical Specimen, and submitting them will grant the player an Unidentified Garden Seed and 10 Territory Contribution.

Territory Workshop

A Territory Workshop can be remodelled into an Advanced Territory Workshop. Once upgraded, the ability to craft Radiant Erenor Awakening Scrolls is available as well as the recipe for Vivid Archeum Orbs.

At certain times after the upgrade, the Resource Manager will request a resource deliver to a hero who must accept it within 1 hour. If a hero misses the slot, they can take it again at a later time.

Once accepted, a zone quest will be activated and players must bring packs from other areas.

Smoldering Logs for Heedmar: Deliver 1 Smoldering Log Bundle

Smoldering Logs for Nuimari: Deliver 1 Smoldering Log Bundle

Mineral Water for Marcala: Deliver 1 Auroria Mineral Water Pack

Mineral Water for Calmlands: Deliver 1 Auroria Mineral Water Pack

Upon completion, the player will receive 200 Territory Pence and 10 Territory Contribution. The quest can only be completed once per day, but packs can continue to be delivered for the duration of the activation, where each delivery will grant 15 Territory Contribution. Delivering 10, 20, 30, 40, and 50 packs total respectively will increase the Territory Income by 1000g.

Territory Outpost

A Territory Outpost can be upgraded to an Advanced Territory Outpost by remodelling the building.

A Territory Steward spawns and offers an Oasis Protection Elixir for 3 Onyx Archeum essence.

The daily quest taken from the Outpost changes, although it grants the same rewards it now only requires 50 killed mobs as opposed to 100.

Trade

Disguised Trade Packs

The Garden of the Gods update introduces a new type of Trade Pack, which can be crafted using materials gathered both in the Garden and around Auroria.

To get started with these Trade Packs, players will first have to complete the quest “Botanical Research” ten times. This quest is offered by a Botanist, that appears on an Advanced Territory Farm and asks brave adventurers who dare to venture into the Garden of the Gods to collect Botanical Specimen. Completing the Botanist’s quest does not only reward the players with Unidentified Garden Seeds, which randomly grant either Silver Lily Seeds, Crimson Petunia Seeds or Indigo Peony Seeds, but also the ability to earn an extra buck with the Disguised Packs later.

Once the Botanist lets you in on their secret side business and you meet her associate on either Nuia or Haranya, you will be able to accept a new daily quest from said associate, that requires you to deliver Garden flowers and some Territory Coins to the Botanist. The Botanist will then provide you with a perfectly wrapped up Bundle of Garden Flowers. Combining the Bundle of Garden Flowers with either an Auroria Mineral Water Pack or Smoldering Log Bundle at the Faction Base which can be found at the shores of Nuimari, Heedmar, Marcala and Calmlands, will grant you a Disguised Mineral Water Pack or Disguised Smoldering Log Bundle respectively.

The only thing left to do at this point, is to safely transport this valuable Trade Pack to the Shadow Merchant on Freedich Island, who will compensate with Onyx Archeum Essences in exchange.

Completing this daily quest enough times eventually rewards busy traders with a new title!

New Trade Route

A new trade route that connects Rokhala Mountains and Rookborne Basin has been added

Weekly Quests

    Added the Weekly Quests
    Weekly quests reset on Sunday at 12AM UTC
    A player can take up to 20 weekly quests at once.
    Decreased the maximum number of daily quests a character can take to 50 from 70

      If a character had more than 50 daily quests before the update, some quests will be automatically abandoned to only leave 50 quests.

    Some daily quests available in Auroria are changed to weekly quests, and their rewards are adjusted.

Exploration and Achievements

Discover the most beautiful areas found within the Garden of the Gods, while working on your Exploration Proficiency, with 16 available exploration achievements.

From the heights of the Drifting Enclaves to the freezing tundras of Celestia, there are a lot of areas to explore. Successfully completing any of the related achievements, grants 50 points each towards the player’s Exploration Proficiency.

Additionally, new Achievements and Titles related to the Garden of the Gods were added.

New Pet Accessory Infusions

    New Pet Accessory Infusions have been added: “Unidentified Pet Accessory Infusion”
    Identifying the Unidentified Pet Accessory Infusions costs up to 15 Labor
    Pet Accessory Infusions can be obtained in Basic, Grand, Rare, and Arcane grades
    Can be acquired from the monsters in the Garden of the Gods

Ranking System Improvements

You can now view the previous ranking information with “Previous Rank” button within the UI Rankings Information will be shown in a separate window.

Item Grade Ranking Changes:

    Refreshes hourly
    Currently equipped items are counted towards the ranking
    Adjusted the minimum requirement to be on the rankings

Executioner Rankings, Guild Rankings, Sports Fishing Rankings, Blue Ribbon Rankings will now refresh every hour. Rewards for Rankings will be sent at midnight server time every Monday.

Misc. Changes

    Noryette Accessories and Hereafter Rebellion Accessories can be salvaged by using an Evenstone.• Salvaging those Accessories grants Starlight Archeum Crystals."
    The Enhancement Level is displayed on the tooltip of each equipment.
    Industry Dynamo: grants 3 Blue Salt Bonds instead of 2. Grants 300 Honor Points.
    The Drenching Arena has returned!
    The following have changed with the Faction Competition:

      Purified Lodestones stay in a claimed state for 5 minutes before reverting back to neutral.
      Destroying a Lodestone grants a buff that increases Move Speed +20% for 12 seconds.
      Purified Lodestones are immune to attacks for 1 minute. Change from 1 minute 30 seconds.

    Entering an Arena such as Sparring Arena and Gladiator Arena cancels the effect of Stealth.
    Redesigned Quest UI
    Improved the texts describing the auto-use of Battle Pet skills.
    Updated the appearance of two Brilliant Erenor Instruments.
    Decreased the required character level to use Radiant Explorer and Brilliant Explorer’s equipment.
    Added the Attack Type information to Battle Pet tooltips.
    When a character has insufficient Labor or funds, the name of the resource and its number will light up in red.
    An Improved Scarecrow Farm can be remodeled to a Spooky Improved Scarecrow Farm.
    Lowered the Knockback angle of affected characters when Crimson Guard Dog uses Starving Guard Dog in the Hereafter Rebellion. Also, characters under the effect of Three Red Moons will not be knocked back.
    Ensemble can be performed by using the chat command “/ensemble.”
    Improved the skill tooltips describing the auto-use of Battle Pet skills.
    A Peace area effect is applied around the faction competition quest NPC in Ynystere and Cinderstone Moor. Though, player vehicles such as cars and longboards are not protected.
    Added texts to explain that non-combat pets cannot be equipped with pet accessories in their tooltips.
    Fixed an issue where the Synthesis Effect of Brilliant Explorer's Bow/Shield was incorrect.

      The old Brilliant Explorer's Bow/Shield can be salvaged by using an Adventurer's Evenstone and re-upgrade them to the new version."

    Removed the Ynys Sacred Calf on Ynys Isle.

Bug Fixes

    Fixed a graphic issue where some terrains in Nuimari could be displayed incorrectly.♥
    Fixed an issue where the Automatic Cannon in Diamond Shores could attack targets further than the designed attack range.
    Fixed an issue where some furniture assets would be overlapped inside of the Noryette Manor.♥
    Fixed an issue where the Passive buff would not be triggered after a Melee Critical Hit for Ruthless Assault
    Fixed an issue where the skill sound for Insidious Whisper would not be triggered.
    Fixed an issue where the caster would not be Slowed after using the skill Lightning Snipe.
    Fixed an issue where the combo text would not be displayed for Crescent Slice
    Fixed an issue where the message alerting the skill’s reuse would not be triggered for Blade Flurry.
    Fixed an issue where using Blazing Arrow after Steady Shooting could cause a Cooldown randomly.♥
    Fixed an issue that the debuff for Dissonance could be applied multiple times.
    Fixed an issue where Sinister Strike could not be used in the Sparring Arena.
    Fixed an issue where the combo effects for Flame/Mist Conversion Shield were incorrect.♥
    Fixed an issue where the Relentless Assault's combo would not be applied to Mist Blink.
    Fixed an issue where the Archery Passive “Relentless” was not applied to the Endless Arrow.
    Fixed an error in the tooltip for Lightning Gods' Whip
    Fixed an error where Freezing Earth’s actual effect range was different from what’s mentioned in the tooltip.
    Fixed an error that Reverberate's damage would not be affected by Instinct.
    Fixed an issue where the Archery Passive “Relentless” was not applied to the skill.
    Fixed an issue if exiting the Greater Burnt Castle Armory in the middle of the Hieronimus fight then re-entering the dungeon, the boss would disappear.
    Fixed an issue where the quest “The Local Business” could not be completed.
    Improved the Hereafter Rebellion NPC behaviors that they could avoid being stuck in the terrains.
    Fixed Pending Character Deletion resetting Leadership earned on the character.
    Fixed an issue where the caster could use the Mist Flame Barrier if they were under the effect of debuffs.
    Fixed an issue where Soul Guardian and Soul Liberator’s Skill Cooldown wouldn’t be displayed on their icon if the items were at a certain grade.
    Fixed an issue where the damage from Caramelizing would not be applied to Territory Castle Walls correctly.
    Fixed an issue where the item “Sugar Cubes (Ant)” for the quest “The Last Ant” could be removed incorrectly.
    Fixed an issue where wrong synthesis effects would be applied to the Epherium Cloaks purchased from Guild Prestige Shop.
    When the Containment Tower is destroyed, the monsters and Jakar will not be summoned constantly.
    Fixed an issue where characters could escape the prison by using vehicles (you know who you are).
    Fixed an issue where it was unable to craft Pet Accessories at the Burnt Castle Pet Accessory Workbench.
    Fixed an issue where the quest progress for A Dashardly Plan didn’t appear correctly.
    Fixed an issue where some monsters’ Lasso would not trigger the immunity when used on a target under the effect of Steady Shooting
    Corrected the appearance of the belt part of Morpheus/Shabby Pirate's Jerkin
    Fixed the visual error where a hair style on the Harani could be displayed incorrectly.
    Fixed an error in the description of the Captain's Cannon tooltip and now clarifies which ships it can be used on.
    Fixed an issue where the Worldgate portal to Iona could be created at a wrong location randomly.
    Fixed an issue where the NPC Marssen’s animation was incorrect during the progress of the quest “Missing... Again".
    Fixed an issue where the quest location of the quest “Kai's Message” was displayed incorrectly in Village of Nui's Way.
    Fixed an issue where characters could not gain Crime Points in Bloodlust Mode when using a certain skill.
    Fixed an issue where abandoning the quest “Rumors of the Hiram” could delete an Auroria Teleport Scroll from other quests in the Bag
    Fixed an issue where the skills from Dwarf’s Juggernaut could be used in a Peace Area.
    Fixed an issue if exiting the Greater Burnt Castle Armory in the middle of the Hieronimus fight then re-entering the dungeon, the boss could be disappeared.

Known Issues

    Players can spawn Vehicles, Mounts, Warehouses in the Navel of the World, when they should not be able to.
    When dying the teleportation skill from a Main Story Quest in the Garden is gone.
    Ferocious Black Dragon Roar's effect does not trigger.
    Ferocious Black Dragon Wind-Reaper's effect does not trigger.
    Glorious Hiram Guardian Armor can be placed in the Awakening window despite not being of the correct grade. It cannot be awakened prematurely though and is purely visual.
    A workbench that includes recipes for Lansisha's Crystal from the Drenching Arena does not exist.
    Leviathan has an extremely low chance to drop Leviathan's Soul Crystal, this is not intended.
    When killing a Pit Fiend during the quest "Pit Fiend Colander" the Quest Market goes away.
    The Garden World Boss Infusion doesn't drop from monsters or bosses.
    The tooltip for Stalker's Mark Flame and Gale can intermittently not display the correct information.
    The Trade Route for Rokhala to Rookborne does not appear on the map
    Pirates are turning purple inside the Garden due to damage being dealt to mounts
 
 


Vendredi 5 juin 2020  
 
Jardin des Dieux - Bande annonce

La très attendue extension Le Jardin des Dieux sortira en juin sur ArcheAge et sa version Unchained. L’extension emmène les joueurs dans un nouveau monde mystique regorgeant d’ennemis dangereux, de quêtes palpitantes et de trésors extraordinaires.



L’extension sera disponible pour les deux versions le 11 juin.

 
 


Vendredi 5 juin 2020  
 
Jolies panthères et pétales de fleurs de cerisier

Cette semaine, la mise à jour de la boutique pour ArcheAge et ArcheAge : Unchained est peut-être petite, mais elle est très intéréssante. A partir du 4 juin, découvrez un nouveau plan de maison dans ArcheAge : Unchained pour 300 pièces de Diligence ! Cette maison en forme de cerisier est sans aucun doute ce dont rêvent tous les jeunes héros. Elle contient des fruits à récolter tous les 3 jours et la possibilité de générer des Troncs frappés par la foudre. Si vous préférez être super chic, de nouveaux costumes sont disponibles pour ArcheAge et ArcheAge : Unchained pour un temps limité !

Mise à jour de la Boutique d’ArcheAge : Unchained

Une beauté qui vous hante

Montrez votre dévouement à un partenaire, ou à l’aventure, avec les Habits du vœu éternel. Cet habit vous donnera une beauté à couper le souffle. Ce costume se présente comme un costume pour un personnage masculin, et une superbe robe pour les personnages féminins !

    Habits du vœu éternel – 3750 crédits

Torsades et pousses

Construisez vous-même une cabane dans les arbres que la plupart des jeunes aventuriers jalousent ! Le Plan de la Maison sylvestre en cerisier est le nouvel ajout permanent de la Boutique de Pièces de Diligence. Récoltez des fruits tous les 3 jours, et ayez une chance de générer des Troncs frappés par la foudre avec ce plan de maison 28×28 ! Qu’il est bon de se sentir chez soi.

    Plan : maison sylvestre en cerisier – 300 Pièce de diligence

Mise à jour de la Boutique d’ArcheAge Free-to-Play

Une beauté qui vous hante

Montrez votre dévouement à un partenaire, ou à l’aventure, avec les Habits du vœu éternel. Cet habit vous donnera une beauté à couper le souffle. Ce costume se présente comme un costume pour un personnage masculin, et une superbe robe pour les personnages féminins ! Parfait pour votre mariage ou pour une promenade nocturne dans le vaste monde d’Erenor !

    Habits du vœu éternel – 1400 crédits

Veillez à récolter ces offres rapidement avant qu’elles ne se flétrissent dans deux semaines !

 
 


Jeudi 4 juin 2020  
 
Montrez-nous votre hype! - Concours « Le Jardin des Dieux »

Le Jardin des Dieux : lieu de naissance de la magie, des Dieux que vous connaissez et d’Erenor lui-même ! Créé par la déesse mère Thiol, il a été pour beaucoup une légende, et pour d’autres, un rêve de paradis. La seule chose qui vous empêche d’accéder aux secrets du Jardin des Dieux est la porte du Jardin.

Des monstres dangereux, des boss plus féroces encore, des secrets, des quêtes et des paysages magnifiques ne sont que quelques-unes des choses qui vous attendent de l’autre côté de cette porte. Du 4 juin 2020 au 10 juin 2020, nous voulons que vous nous montriez votre hype dans le Nombril du Monde pour avoir une chance de gagner soit un « ArcheAge – Jardin des Dieux, Pack Archeum » soit « ArcheAge: Unchained – Jardin des Dieux, Pack DLC Archeum » ! Rien n’est plus amusant seul qu’avec des amis, alors prenez vos amis pour vous joindre à votre capture d’écran, votre vidéo ou votre GIF.

Rassemblez vos amis, votre famille et les membres de votre guilde pour une capture d’écran, un GIF ou une vidéo devant la porte du jardin dans le Nombril du Monde de notre serveur de test public (PTS) ! Tout GIF ou vidéo ne doit pas durer plus de 15 secondes et doit refléter votre créativité et votre esprit. Modifiez-les avec du texte, des filtres, des transitions sympas et de nombreuses annotations. Si vous ne savez pas où aller, le Nombril du monde est situé dans les Montagnes d’Hiram orientales !

Vous pouvez participer à notre concours via Twitter en utilisant le #ArcheAgeGotG ou via nos réseaux Facebook (Sur la publication d’ArcheAge Free-to-Play ici, et la publication d’ArcheAge : Unchained ici) pour une chance de gagner !

Il n’y a pas de limite au nombre de participations que vous pouvez soumettre, donc plus vous soumettez de participations, plus vous avez de chances de gagner un pack !

Que puis-je gagner ?

4 gagnants seront sélectionnés au hasard pour recevoir un pack ou DLC Archeum Jardin des Dieux pour leur version préférée du jeu : ArcheAge ou ArcheAge : Unchained.

4 gagnants qui répondent aux critères seront sélectionnés au hasard pour gagner soit un « ArcheAge – Jardin des Dieux, Pack Archeum » soit « ArcheAge: Unchained – Jardin des Dieux, Pack DLC Archeum ». Les gagnants seront contactés par des messages directs sur la plateforme sur laquelle ils ont soumis leurs contributions. Les 4 gagnants seront annoncés sur notre Blog, notre Forum Steam, Facebook, Discord et Twitter.

    Toutes les captures d’écran, vidéos et GIF doivent être prises devant la porte du jardin dans le Nombril du Monde.
    Les contributions doivent être soumises via Twitter en utilisant le hashtag #ArcheAgeGotG ou sur le post Facebook correspondant à la version du jeu pour laquelle vous souhaitez gagner le pack. La publication d’ArcheAge Free-to-Play est ici et celle de ArcheAge : Unchained est ici.
    Toutes les soumissions doivent être reçues entre le 4 juin 2020 et le 10 juin 2020, 23:59 UTC
    Les règles et conditions de service s’appliquent (pas de nudité, racisme, etc.)
 
 


Jeudi 4 juin 2020  
 
L'Event Garden's Blessing a commencé !

A partir du 4 juin 2020, vous serez bénis par la gardienne Kyprosa elle-même lors de la cérémonie de Bénédiction du Jardin ! Une fois par jour, vous pouvez recevoir le Paquet du Gardien dans votre messagerie en restant dans le jeu pendant 30 minutes sans interruption. Vous ne pourrez recevoir qu’un seul Bundle par jour et par compte pendant la période de l’événement.

Qu’est-ce-que le Paquet du Gardien ?

Le Paquet du Gardien est reçu après 30 minutes d’activité ininterrompue dans le jeu une fois par jour pendant la période de l’événement, et elle est envoyée par courrier. Chaque Paquet du Gardien contient les éléments suivants :

    2x Nougat au sauge
    2x Petit nougat de trésor
    4x Gobelet d’honneur d’aventurier
    10x Étoile de Gilda
    1x Orbe du Gardien*

* La collecte de 5 Orbes du Gardien donnera le titre de « Jardin LFG » ! Ce titre n’a pas de stats et est de catégorie arcanique.

Veuillez noter que les Nougats au sauge et les Petits nougats de trésor disparaissent 24 heures après l’ouverture du Paquet du Gardien. De plus, le Paquet du Gardien disparaîtra à la fin de l’événement, le 11 juin.

Obtenez votre titre et vos récompenses avant qu’ils ne disparaissent !

 
 


Mercredi 3 juin 2020  
 
Prolongation des Events - Croissance et Appel au Combat

Il est temps de faire la fête ! Les Events « Evènement de Croissance » et « Appel au Combat » ont été prolongés jusqu’au 11 juin ! Assurez-vous de profiter pleinement des doubles récompenses de quête des Donneurs de Quête de Venteroseau et d’ailleurs, pour vous préparer au mieux aux batailles vicieuses et aux boss puissants qui vous attendent derrière les portes du Jardin des Dieux. Si ce n’est pas déjà fait, assurez-vous que vous avez bien complété les 18 quêtes pour l’Événement de Croissance, puisque celui-ci est prolongé afin de vous permettre d’échanger les Gemmes de Récompense contre des Instillateurs de votre choix ou bien des Caisses !

Obtenez des Gemmes de Récompense en accomplissant une quête que vous pouvez obtenir auprès de l’Échangeur de Quêtes d’événements de l’Île du Mirage et échangez les Gemmes contre des Instillateurs ou des Caisses pour améliorer votre équipement ! Préparez-vous ainsi au combat qui vous attend au-delà des Portes du Jardin !

N’oubliez pas que les Donneurs de Quêtes de Venteroseau, des Champs de Soleil, d’Exeloch, des Montagnes d’Hiram Occidentales et des Montagnes d’Hiram Orientales ont doublé leurs récompenses ! Recevez le double d’instillateurs, de parchemins d’éveil et d’expérience pour avoir accompli vos quêtes quotidiennes.

Alors qu’attendez-vous ? Partez faire des quêtes avant la fin de ces puissants événements !

 
 

 

 


Source

free counters

bandedehoufs

bandedehoufs

bandedehoufs

bandedehoufs

bandedehoufs

bandedehoufs

Site & Theme created by Zazoou